duminică, 20 aprilie 2014

In AnAda World- Utopia nr. 1


Vica Depresica a ajuns ca capatul rabdarior: Masculii o ocolesc , colegii nu o suna, nu-i place sa munceasca, nu-i place sa se plimbe, nu-i place sa danseze ori sa se drogheze, animalele ii miros frica de viata deci o ataca neincetat. Vica s-a hotarat sa se sinucida. 
Aoleu, dar cum? ... Si cand? 
Chiar astazi de dimineata si-a cumparat 5 tuburi de calmante ( or fi indeajuns?), o sticla de Absolut si si-a facut programare la Brotacul Avocatul spre care se indreapta chiar acum. Pe drum isi da seama ca-si numara pasii. 
" Ce m-o fi apucat?" Isi zise cu voce moale in timp ce intra in cladirea de birouri de pe strada Ambuscadelor. Urca la etajul 3 unde o intampina o secretara durdulie cu voce stridenta si suflet bun.
- La domnul Brotacul, da? Aveti programare?
- Da. Pentru ora 12:00.
- Domnisoara Vica, da? Mergeri inainte pe culoar si prima usa pe stanga. 
- Multumesc. 
- Cu placere. Succes! 

Chock! Chock! Chock! 

- Intrati, va rog. 
- Buna ziua.
- Buna ziua, domnisoara. ( Zise avocatul si intinse cordial mana ) Eu sunt Brotacul Avocatul.
- Vica Depresica, imi pare bine.
- Luati loc. Cu ce va pot fi de folos?
- M-am hotarat sa ma sinucid.
- ... 
- ... Si as dori sa intocmesc actele necesare. As vrea sa las restul zilelor mele singurului meu prieten,  varul meu, Doru Caprioru. 
- In primul rand as vrea sa va spun ca imi pare rau pentru decizia luata, dar probabil ca stiti mai biine. Poftiti aici cele doua formulare pe care trebuie sa le completati si in final sa le semnati. 
- Ok, n-am pix. Imi puteti da unul, va rog?
- Poftiti. 

Vica termina repede de completat formularele, le semna si le dadu inapoi avocatului. 

- In regula. Asta ar fi tot. Trebuie sa mai pun eu o stampila aici si ... Gata!  200 de Ron costa. 
- Poftiti.
- Multumesc! Uitati aici si chitanta. 
- Gata? Asta a fost tot?
- Da. 
- Ok. Multumesc. La revedere. Paste Fericit! 
- Asemenea, asemenea. Sarutari de maini si condoleante anticipate. La revedere. 

Cu simtul datoriei implinit, Vica a ajuns acasa, si-a desfacut sticla de vodca si tuburile de calmante, le-a consumat pe toate si-a murit comform planului.
A doua zi, la aflare teribilei vesti, Doru Caprioru a varsat lacrimi amare care s-au transformat in lacrimi de fericire cand a fost instiintat ca a mostenit 30 de ani de viata in plus de la verisoara decedata. 

Doru Caprioru a trait o viata bogata in experiente de neuitat. A murit la 102 ani.


                                                       - The End - 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu