miercuri, 10 iunie 2009

Jogging


- Hei! Unde fugi asa?
- Jogging
- Nu se alearga atat de tare la jogging. De cine fugi?
- De toata lumea
- De ce?
- Pentru ca nu cred ca e in stare sa primeasca tot ce am de oferit ... si asa ca fug intr-una. N-am la ce sa stau
- Ti-e frica?
- Prea mult spus. Nu-mi e frica, e doar neplacut.
- Pot sa alerg si eu cu tine?
- Tu incepi sa alergi si vedem pe la km 50 cum stai cu energia si daca mai vrei sau nu sa alergi cu mine. Stii, oamenii alearga mult prea incet ... atat de incet incat mai degraba merg repede decat alearga.
- E alegerea lor
- Stiu. Si alegerea mea este sa alerg intr-una pana mi-o plesni inima.
- Nu vrei sa alerge multa lume alaturi de tine, nu?
- Nu.
- Dar?
- Dar imi place sa am cu cine lega 2 vorbe in timp ce alerg.
- si daca n-ai avea?
- As face o plimbare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu