joi, 6 august 2009

From me to you ... my darling


Draga Mariana,

Sper sa nu intelegi aceasta scrisoare ca fiind un gest de lasitate. Sunt pur si simplu foarte timid si n-am curaj sa-ti vorbesc fata in fata.
Dupa multe nopti nedormite visand la tine si la trupul tau proaspat m-am hotarat sa-ti scriu aceasta scrisoare.
De cand ai venit la noi in clasa mi s-a parut ca esti cu 2 trepte mai sus fata de orice fete mai vazusem. Se vedea ca esti de familie buna iar eu, un sarantoc nenorocit, stiam ca nu o sa am ce sa caut langa o fata ca tine.
Cand ai vorbit prima data si ai zis " Ma numesc Radulescu Mariana " mi-am zis: " Iata cea mai cristalina voce. As asculta-o la nesfrasit ".
Toti baietii din scoala te iubesc. banuiesc ca stiai asta. Unii probabil ca sunt mult mai buni decat mine, dar crede-ma Mariana, nimeni nu te iubeste atat de intens ca mine.
Cand iti vad ochii, buzele, nasucul ... ma visez noaptea mancandu-ti capul cu totul si lingandu-mi buzele pe urma. In mintea mea totul e perfect: te-as rade in cap cu grija, sarutandu-te intr-una( Stii, n-as vrea sa ma inec cu parul tau lung si matasos ).
Ti-as taia gatul subtire si fragil cu briceagul de la bunicu` in timp ce ti-as sopti la ureche cuvintele pe care ti-ai dori sa le auzi de la baiatul viselor tale.
Te-as alinta, ti-as spune " draga mea ".
Odata ramas cu al tau cap frumos in mana ... hmmm ... l-as pune deoparte, ti-as dezgoli trupul si l-as acoperi cu petale de trandafiri. Asa se cuvine sa te porti cu trupul unei printese.
As smulge pielea capului tau cu dintii si as mesteca-o cu nesat gandindu-ma ca acesta trebuie sa fie gustul raiului. Apoi ti-as mesteca urechiusele. Dar, ce-i asta?! Ah, era cercelusul tau in forma de floare.
Apoi as lua trupul tau de felina si as face dragoste cu el toata noaptea. Dragoste nebuna, pasionala. Ai fi a mea pentru totdeauna.
As putea sa continui la nesfarsit cu visele mele puerile. Stiu ca sunt naiv.Stiu ca tu nici nu ma vezi.

Cu toate acestea,
Mariana Radulescu, Vrei sa fii prietena mea?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu