luni, 14 septembrie 2009

DearS


Un zgomot se auzi din blocul de vis-a-vis. Cei doi s-au trezit, s-au uitat inpspaimantati unul la celalalt si:
- Ce-a fost asta?
- Nu stiu. Deci ai auzit si tu.
- Sigur ca da. O bufnitura puternica.
- Exact. Mi-e frica.
- N-ai de ce. Sunt aici.
- Slava Domnului!
Cei doi se culcara la loc. Deodata ea simti o impunsatura in spate.
- Hei! Trezeste-te! Hei!
Ea deschise ochii si nu-i veni sa creada. " Visez? Nu visez. Este intr-adevar un cerb la mine in dormitor "
- Nu te speria. Eu sunt cerbul Dumitru. Mi-a povestit Rodica veverita ca doar tu intelegi ce spunem. Am si eu o mare rugaminte ... nu mai pot.
- Zi mai repede ca se trezeste El.
- Te rog eu frumos, scarpina-ma si pe mine pe spate.

Final:
* Ea il scarpina bucuroasa si Dumitru pleca vesel inapoi in padure.


Final alternativ:
* - Sa moooooooooori tu!
Calma ( aproape vesela ) scoase pusca de sub pat si trase un glont drept in mijlocul fruntii lui Dumitru. Ii taie coarnele iar corpul il ingropa in curticica din fata blocului sub locul in care dormea cainele cel prost care ardea gazul in fata blocului pentru ca vecinii ii dadeau mancare.



Nurse With Wound- Space Funk Springs
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu