marți, 21 iulie 2009

Destination Unknown ( II Cu sapa pe umar ma duc la sapat )


( Din episodul anterior: Ep 1- The Cab Driver )

Taximetristul se uita la cei doi cu ochi pofticiosi.
- Eu raman aici cu bunicu` . Va rog sa ma ingropati.
- Asa de viu?
- Evident ca nu. Imi dati cu sapa asta in cap pana mor si apoi ma ingropati alaturi de bunicu`. Stiti, bunicul meu a fost un mare om.
- Bine, dom`le, dar n-am cum sa fac asta. N-am mai omorat niciodata un om si nu cred ca mi-as dori sa va omor. Nu mi-ati facut nimic rau.
- Nu? Mai gandeste-te! Ai vrut sa mergi acasa sa intretii un act sexual remarcabil cu aceasta duduie deosebita iar eu v-am oprit la un cimitir si v-am rugat sa ma ajutati sa-l dezgrop pe bunicu` ... ceea ce s-a si intamplat iar acum sunteti obositi si murdari din cap pana-n picioare in loc sa fiti in pat deja satisfacuti dupa raporturile voastre cele sexuale. Chiar ti se pare ca nu ti-am facut nici un rau? Esti sigur? Absolut sigur?! uuita-te in ochii mei si spune-mi: esti sigur?
- Offf ... inteleg ce incercati sa faceti, dar cred ca sunteti doar intr-o pasa proasta. Eu zic sa va mai ganditi pana dimineata.
Ea lua sapa, il dadu pe el la o parte si ii dadu bataie si sa tipe ca din gura de sarpe cu lacrimi in ochi:
- Nah, futu-ti mortii ma-tii! Vrei sapa-n cap?! Pai iti arat eu sapa-n cap! Nah! Nah! Nah! Pramatie nenorocita! Taximetristul pulii!
- Offf, nu mai injura asa!
- Mars la cacat si tu, imbecilule! Din cauza ta suntem in rahatul asta! Te-a mancat pe tine in cur sa-l dezgopam pe tata mare! Taci dracu` din gura!
- Daca ma mai injuri o singura data plec.
Ea se apropie de el, ii prinse tandru penisul erect, il linse pe obraz si-i sopti cu voce moale:
- Da-te-n pula mea ...

-
Nu ratati episodul urmator:
Va ramane ea singura in cimitir cu cei doi morti?
Va avea loc actul sexual mult dorit?
Aud un sunet de sirena sau mi se pare?
-
Numai pe Rosu Aprns- blogul poPULAtiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu