vineri, 3 iulie 2009

Love For Guns
















- Te-ai gandit vreodata sa te sinucizi?
- Am incercat de 3 ori in adolescenta. Eram mic si prost
- Si ce s-a intamplat?
- N-am avut curajul sa merg pana la capat.
- Pai semneaza o hartie prin care imi dai voie sa te omor si cu asta basta. Eu o sa am curajul sa merg pana la capat.
- N-as vrea sa te impovarez. Ha Ha Ha
- Nu-i nici o problema. Mi-ar face placere sa te ajut in acest demers.
- Dar de ce ai vrea sa faci una ca asta?
- Pentru ca te urasc. Esti un plangacios si-un prost!
-Da, ma plang pentru ca imi doresc mai mult de la viata! Si nici prost nu sunt. Vrei sa-ti arat cate diplome am?
- Nu, dude! Poti sa ti le bagi in cur!
- Vrei sa-ti arat carnetul de note din liceu? Referintele pe care le am de la diversele locuri de munca pe care le-am avut?
- Nu. As vrea sa semnezi o fituica prin care imi dai voie sa-ti trag un glont in cap.
- Nu inteleg de ce te porti asa cu mine. Nu ti-am facut nimic rau!
- Offff! Daca mai continui mult, iti trag un glont in cap fara nici un fel de fituica.
- Consider ceea ce spui extrem de infantil si de rautacios. Te rog frumos sa iesi afara.
- Opreste mizeria aia de Guns `n` Roses!
- Nu. Mie imi place foarte mult Guns. Aia cantau cu adevarat, nu ca psihopatii aia pe care ii asculti tu.
BANG!

Sange se prelingea pe monitor, peste winampul care canta trist " There`s a heaven above you, baybeeeeee "

- Asa .... unde-i compilatia aia pe care-am facut-o in saptamana aia mareata???
Hmmmm. Found it!
So ... can Axl Rose save you now? You filthy motherfucker!

Morala: Poarta intotdeana o arma cu tine ... you never know!


Psycho Wednesday Compilation
Asculta mai multe audio Muzica

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu