sâmbătă, 10 februarie 2024

O poezie despre dimineata mea si alta despre pasiunea mea


 

Poezie despre ce dimineata mea

 

Cand am deschis ochii era inca noapte

Am adormit inapoi gandindu-ma la moarte

Cand m-a trezit Milo gandul era deja terminat

Planul de batranete si moarte atent trasat. 

La baie m- am privit in oglinda. 

"Still hot" mi-am spus facandu-mi cu ochiul

"Not for much longer" , mi-am calmat orgoliul. 

Am fiert ovaz urmand rutina

Ma suna Marga, nu raspund " Mai spala putina"

Nu am chef astazi de prostii amoroase

Asa ca stau in pat si-mi exersez abilitatile desteptacioase. 

Dar ce vad? Deja nu mai e dimineata

Inchei aceasta corvoada

Despre a mea dimineata si cuvinte ce se potrivesc in coada. 



Limerick despre pasiunea mea


Zambiti, va rog! Da, da, aici la aparat.

Aratati suberb. Gata, am terminat!

Din cand in cand scriu, cititi?

Ah, si am spectacol maine, veniti?

Am multe pasiuni, dar mai am de incercat.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu