joi, 4 septembrie 2008

I Scrisoare catre multe femei


Dragă ....,
Îţi scriu această scrisoare pentru că am auzit ( de la alţii ) că nu te simţi bine când mă uit urât la tine şi te fac mironosiţă, duduie, panaramă, infectă, proastă etc

Permite-mi să-ţi dau câteva explicaţii .. să inţelegi de ce se întâmplă asta.

Te-am auzit plângându-te că ai fost pipăită pe stradă. Acest lucru nu s-ar mai întampla ( cel puţin nu atât de frecvent) dacă nu te-ai mai duce la alimentară să-ţi cumperi laptele Dorna căţărată pe tocurile tale cui, cu decolteul până la buric şi cu pantalonii tăi cei albi şi bine strânşi pe trup prin care se poate ghici culoarea chiloţilor tăi tanga.

Te-am mai auzit plângându-te că nu te ia nimeni în serios. Scumpa mea, nici n-ar avea cum în momentul în care te afişezi cu stilouri roz cu pufuleţ la capăt, ai dosare cu inimioare şi coli de hârtie parfumate ( pentru că sunt dulci ), îţi iei faţa de bătuta de soartă, vocea plânsă şi spui mieros "Dar n-am ştiut".

N-am putut să nu remarc faptul că iţi place să te bagi in discutii de care n-ai habar
De ex: Într-o discuţie despre evoluţia rockului industrial apari tu şi spui ceva gen: " Şi mie imi place rockul. Îmi place mult Guns'n'Roses." Ca să ştii ... That's fucked up.

Ştim cu toţii că ţi-a plăcut Coelho, nu e nevoie să ne spui de fiecare dată cât e de profund.

Pur şi simplu nu pot să te cred când te văd ca te înroşeşti când auzi cuvântul "pula". Aşa .. ca între fete ... amândouă ştim faptul că elementul nu-ţi provoacă deloc repulsie ... deci ... de ce ar face-o cuvântul?

Mă enervează cumplit faptul că te apucă nervii şi dorul de ex-ul tău fix atunci când şi-a găsit pe altcineva. Atunci începi să ai probleme cu sănătatea, te apucă nostalgiile şi dorul vremurilor de altă dată. Nu că ai mai avea ceva cu bietul om, ci ca să te simţi încă valabilă şi " pe piaţă"

Nu-mi placi pentru că preferi să discuţi defectele lui X cu oricine altcineva în afară de X.

Nu-mi placi pentru că îţi lipseşte simţul umorului. Nu-ţi plac decât glumele gen " râzi de te caci pe tine".

Nu-mi placi pentru că nu ai păreri personale. Eşti formată,în general, din părerile altora care ţi s-au părut ţie că sună bine. Eşti o sumă, un produs, unul dintr-o mie.

Nu-mi placi pentru că te îmbraci " după cum e moda", că asculţi ce se ascultă, că faci ce zic alţii că e bine şi corect.

Nu-mi placi pentru că foloseşti copiii ca arme ca să-ţi ţii futălăul lânga tine.

Nu-mi placi pentru că susţii că Fight Club este un film prea violent.

Ce vrei mai mult? Pur şi simplu nu-mi placi!

Cu drag,

Ada T

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu