marți, 4 mai 2010

Povestea Fiului Ponei


Undeva prin Poiana Tapului traiau cei 3 ponei. Mama Ponei, Tata Ponei si Fiul Ponei.
Cand Mama Ponei ramanea fara zahar se ducea peste gard la Mioara Caprioara si ii cerea.
Mioara Caprioara nu era tocmai cea mai misto caprioara. Avea si ea defectele ei: era artagoasa, bagacioasa si nu din cale afara de desteapta, dar era o vecina buna. Nu o refuza niciodata pe Mama Ponei ba chiar ii facea placere sa o ajute.
" Normal, doar suntem vecini aici, ce naiba! Daca nici noi nu ne ajutam intre noi cine sa ne ajute? "
Intr-o dupa-amiaza familia ponei iesi la o mica plimbare.
Pe drum se intalnira cu Florica Aricica, o colega de scoala de-a Fiului Ponei.
- Buna ziua, Mama, Tata Ponei! Buna ziua ... Fiul Ponei!
- ... Buna ziua, Florica!
Cei doi se privira scurt apoi bagara amandoi capul in pamant.
A doua zi la scoala cei doi aveau teza la matematica.
Stiti, Fiul Ponei nu fusese niciodata bun la matematica si Florica Aricica stia lucrul asta ( ea fiind foarte buna la matematica ).
- Fiul Ponei, daca vrei poti sa stai in banca cu mine la teza.
- Da? Ma lasi sa copiez de la tine? Daca ne da pe numere?
- Daca ne da pe numere iti fac teza pe o ciorna separata.
Zis si facut. Cei doi s-au asezat in ultima banca si Fiul Ponei astepta linistit teza.
Nu le dadura pe numere iar Fiul Ponei putu sa copieze relaxat de la Florica.
Dupa teza, cei doi mergeau in drum spre casa.
- Stii, Fiule Ponei ... simt ca incep sa vad lucrurile altfel. Mai matur. Toti baietii din jurul meu se poarta ca niste copii. Mi-as placea sa am un prieten mai mare.
- Aha
- ... Care sa stie ce vrea de la viata. Sa fie hotarat, mare, puternic, amuzant uneori, tacut, dar nu anti social ... intelegi?
- Hmmmmm
- Uite, vezi? Asta imi place la tine, nu vorbesti mult. Chiar vorbeam ieri cu o prietena si i-am si spus: " Stii, eu cred ca Fiul Ponei este mult mai matur decat restul clasei. " Nu i-a venit sa creada cand i-am spus, dar eu cred ca am avut dreptate.
- Eeeeeh ... nu stiu ...
- De-aia m-am hotarat, acum daca esti prietenul meu si vrem sa incepem o relatie trebuie sa stii ca eu nu suport sa fiu mintita, da? Mie daca ai ceva sa-mi spui sa mi-o spui in fata, ok?
- Aaaaaaa, daaaa.....dar nu ....
- Asa, bine ca ne-am inteles. Uite, aici stau eu. Condu-ma pana acasa si apoi vino sa ma iei maine sa mergem impreuna la scoala .....
- Dar eu stau la .....
- Eh, asta e ... te trezesti si tu mai devreme ca nu mori. Asta e, o relatie inseamna si responsabilitati si compormisuri, intelege!
- Daaa, hmmm ...biine, nah
- Bine, acum saruta-ma si du-te acasa. Sa nu te culci tarziu.
Fiul Ponei se apropie de Florica, Florica facu un salt ii dadu un mic sarut si intra in casa.
In drum spre casa Fiul Ponei gandi: " Eh, sper macar sa-mi iasa media chiar si cu zecele asta la teza "

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu