duminică, 22 iunie 2008

Cu Tom pân' oraş


Ieri m-a sunat Tom Waits, cu care nu mai vorbisem de o gramadă de timp, că să ieşim prin oraş.
Sunt foarte încântată de fiecare dată când îl văd. Nu ştiu, pur şi simplu îmi dă o stare de bine.
Ne-am întâlnit în faţă la TNB şi mi-a propus să mergem la un restaurant cu lăutari că cică ştie el unu' bazat rău.
- Ooook!
Am ajuns şi, de cum am intrat, m-a lovit mirosul de ceapă prajită din local.
M-a intrebat ce mai fac, l-am intrebat ce mai face şi a început şi programul. Era un taraf mişto cu un vocal pe care îl cunoşteam. A venit direct la masa noastră şi i-a dat drumu': " Life iis a whaterfaaal/ We're one in the river and one again after the faaaaaal"
- Cânta bine Serj, cât îi dăm?
- Eh, 50 de lei, că n-o să stau acum să bag bani în toţi lăutarii.

După program, Serj a venit la noi la masă, am mâncat sarmale şi am băut palincă.
Am ajuns târziu acasă, de-abia m-am trezit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu