joi, 2 octombrie 2008

Cu voce tare


Suntem liberi să facem orice ne trece prin cap.
Suntem liberi să facem sex cu cine şi cu câţi/câte vrem, suntem liberi să mergem unde vrem prin Europa doar cu buletinul atârnat de gât, suntem liberi să gândim.
Suntem liberi să gândim la fel cum mâncăm: cu gura închisă.
Graiul i-a speriat pe oameni întotdeauna. S-au interzis cărţi, trupe, filozofi ... cuvintele, vocea tare şi clară.
Începe de când suntem mici: " Nu vorbi urât ", " Nu vorbi despre sex ", " Nu vorbi despre nu ştiu ce subiect sensibil " şi merge tot aşa până mori şi te ia dracu: " Nu trebuia să spui asta ", " M-am supărat pe tine pentru că ai spus cutare lucru " ( Chiar dacă n-ai acţionat în consecinţă, dar faptul că ai spus-o e cel mai deranjant )
Rezultatul fiind interminabilele discuţii despre vreme, creme de mâini şi ţoale.

* - Nu te-am mai văzut de o grămadă de vreme! Ce mai faci?
- Bine.

* - Drugs are bad, mmmmkaay?! Because they`re bad.

* - Mamă, ce-ţi tot şoptea la ureche unchiu Gigi?
- Sssst! Plănuim să-i facem o petrecere surpriză lu` tati de ziua lui, deci să nu-i spui nimic, da?

* - Mi se pare ca sexul nu mai e atât de bun ca înainte.
- Tu de ce-mi spui chestiile astea? Vrei să mă frustrezi sexual? Vrei să mă enervezi?

* - Aşa, şi după ce-or să moară parinţii tăi ce-o să faci?
- Să nu mai spui asta.
- Dar " Să te fută câinii " pot să spun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu