sâmbătă, 6 august 2011

Mai radem, mai ardem o carpa, mai mancam un covrig ...


 

Una: Lalalaaaaaaa ... meau-meau! Cealalta: Meaaaaaaaaaaaaau ... Una: Cantecelul tau interior, adica asta, e ciumeg rau Cealalta: Da, dar deja a devenit mainsteam, tre sa-l schimb si p' asta Una: Eee, nu neaparat. Chiar daca cineva il preia nu e acelasi lucru. Cealalta: Da, ma, stiu. Mi-am dat seama de asta cand l-am auzit prima data pe Dreadu' facand vocea aia a mea ... stii tu la care ma refer. Una: Da, da, da! Cealalta: Eh, cand o face Dreadu' suna altfel. Una: Meaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaau! Aoleu, stai asa! A inceput si Dreadu' s-o faca pe asta? Cealalta: Nu pe asta asta cu "meau" Una: Aaaa ... Aia cu " Ualuo! " Cealalta: Ce discutii avem. Nu pot sa cred Una: Nici eu, dar ne mai cantam in struna, vezi? Cealalta: Da, nemaipomenit! Bai, auzi? Ia mai du-te-n pula mea ca eu mancam lapte, da? Una: Ce, ma? Cealalta: Hai, pa! And now for something completely different A fost odata o capra care avea trei drezi. Dredul mare si cu cel mijlociu dau prin bat de obraznici ce erau. Cel mic, insa, era bun si cuminte. Intr-o zi, capra isi aduna drezii si le zise: 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu