sâmbătă, 10 februarie 2024

Spasm spaniol


 

Cand mi-am adus aminte de casti era deja tarziu. Le uitasem in club. Futu-i!
Text message: ME: Salut! Ati gasit cumva o pereche de casti albastre SONY?
Reply. THE CLUB: Nu. Imi pare rau.
Futu-i!
---------------------
Cand a venit trenul mi s-a facut pofta sa merg pe jos asa ca am coborat pe plaja si am luat-o incet spre casa.
Imi place drumul asta. Nu ma plictisesc niciodata de el. Sunetul marii, vantului, liliecilor.
La inceput imi era frica de lilieci, evitam multe strazi care m-ar fi dus mai curand acasa de teama lor si acum aproape ca-mi intra in ochi si nu ma sperii.
Mi-am taiat de pe lista multe spaime.
Prieten sau dusman? "Prieten"

Mda, normal. De parca dusmanul ar recunoaste ca-i dusman.
 

Am chef sa ma intind pe plaja si sa ma uit la stele. As asculta niste muzica, dar mi-am pierdut castile. As spune o gluma, dar n-am cui. As urla, dar n-am la cine. 

Auzi, Count Dracula, fii atent: why did the tomato blush? He saw the salad dressing. Lol Stai aici cu mine sa ne uitam in zare? Ai umeri? mi-i arati? Pot sa-mi pun capul pe unul dintre ei? Asa, multumesc.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu