miercuri, 9 iulie 2008

Las-o Jos Ca Macane! Interviu Sailor Moon


Buna ziua si bine-ati venit la emisiunea Las-o Jos Ca Macane. Invitata noastra de astazi este o doamna deosebita care a inspirat vietile a mii de adolescenti din intreaga lume. Sa nu mai pierdem vremea si sa o primim calduros pe .... SAILOR MOOOON!!!

- Bine ai venit, draga Sailor Moon. Iti multumesc ca ti-ai facut timp pentru noi.
- Bine v-am gasit. Nu-i problema. Imi face chiar placere.
- Spune-mi, te rog, cum te simţi ştiind că ai fost idolul atâtor fetiţe?
- La inceput am fost şocată, nu mi-a venit să cred că serialul prinde atat de bine, că oamenii sunt fermecaţi de o fetita isterica cu părul mult prea lung care nici măcar nu ştia să se bată.
- Si cu toate astea invingeai de fiecare data.
- Aşa era scenariul. Daca priveşti realist problema, iţi dai seama că nu as fi avut nici o şansă niciodată.
- Interesant.
- Plus ... Diferenta fizica dintre Sailor Moon si Usagi era una doar de imbracaminte. Poate-mi explica si mie cineva cum de nu se prindea nimeni ca sunt una si aceeasi persoana.
- Cu alte cuvinte Las-o Jos Ca Macane. Hahahaha
- Da, da, exact! Hahahaha
- Spune-ne, te rog, cum decurge viaţa ta acum?
- Normal. Fac mâncare, duc copiii la grădiniţă, mă ocup de problemele casei. Na ... ce sa fac?!
- Nici un proiect nou?
- S-ar putea să se facă o nouă serie Sailor Moon, dar nu se ştie nimic sigur. O sa vedem.
- Nu pot să nu remarc cât de bine vorbeşti româneşte.
- Ha! M-am nascut şi am trăit în Vâlcea până la vârsta de 10 ani.
- Wow! Cititorii români vor fi foarte mândri.
- Ma rog.
- Ei bine, eu iţi urez numai bine de acum înainte şi multe succese in viata.
- Merci frumos. Şi ţie ... putere de muncă şi sănătate acasă!

Doamnelor si domnilor, aceasta a fost Sailor Moon la prima editie a emisiunii Las-o Jos Ca Macane.
Sunt Beti Neantu si va astept la o noua emisiune. Cu bine!

2 comentarii:

  1. Interesant interviul, dar de ce Valcea? Si eu am fost fana Sailor Moon, ma jucam cu colegele surorii mele, mai mari cu 2 ani ca mine...eu eram mereu chibiusa :D ne facuseram si cheite care sa ne simbolizeze identitatea...ce copii eram, frumos!

    RăspundețiȘtergere
  2. Din Valcea, deh ... olteancă mândră şi leneşă. :)
    Poţi să-ţi imaginezi că şi eu făceam la fel: iroseam suluri întregi de hârtie igienică pentru transformări. Eu eram, bineînţeles Sailor Moon sau, după caz, Sailor Mars. :)
    Da, mişto perioadă.

    RăspundețiȘtergere