luni, 28 iulie 2008

Filosofie pură


Într-o zi m-au apucat întrebările existenţiale: Ce se întaâmplă după ce murim? Există oare Dumnezeu? Încotro ne indreptăm? ... chestii
Drept pentru care m-am dus să-mi vizitez prietenul cel recuperator. Am stat la cafea, m-a întrebat ce mai fac, l-am întrebat ce mai face, s-a dus până la toaletă şi atunci i-am luat pistolul şi mi-am ars diatmai glonţul în cap.
Am intrat într-un tunel şi am văzut îngeri
OH, just kidding.
Am aterizat într-un loc destul de călduros în care creştea iarbă-n copaci, răsuna muzică din toate părţile şi chiar puteai să asculţi orice piesa vroiai .... aveau nu ştiu ce sistem: se prindeau ei ce piesă vrei să asculţi după cum o fredonai:
" Am aşteptat toată viaţa un asftel de sistem, ceva, orice ... tu fredonezi şi ăla se prinde despre ce piesă mârâi acolo"
Acolo erau proiecţii cu Kill Bill, cânta mult Nine inch Nails şi găseai porumb fiert la tot pasul.
Am căzut pe gânduri şi mi-am zis: " Mamă, ce tare!"

2 comentarii:

  1. habar n'aveam ca Nine inch Nails mai canta, dar e bine de stiut....am vazut pe celalalt blog ca au scos album.

    PS. in rai e tare ca poti canta "child in time" la harpa

    RăspundețiȘtergere
  2. The Slip este al doilea album pe care l-au scos Nine inch Nails anul ăsta. Au mai scos Ghosts care este doar instrumental.
    Şi, da, în rai este beton ... poţi să faci de toate. E un fel de Kingston plin de urbani.

    RăspundețiȘtergere